donderdag 5 januari 2012

Club Med ambassadeur, me?

Mocht je me 5 jaar geleden gezegd heb dat ik met Club Med op reis zou gaan zou ik eens goed gelachen hebben.  All-in hotels zijn niets voor ons. Animatiejongens die ons entertainen ’s avonds al evenmin. Ik heb het ook al niet zo voor dat gezamelijk kuddegevoel.
Maar 2 jaar geleden zijn we met vrienden en de kindjes naar Club Med Palmyre geweest. We wouden nog snel een last-minute doen en we botsten op een promo die we niet konden afslaan.
Ik moet toegeven dat het geweldig goed is meegevallen. Met 2 kleine kindjes is zo een formule best gemakkellijk. We hadden 2 ruime kamers voor ons 4. Lise is er ziek geworden en op de hulp die we hebben gekregen was niets aan te merken. Bovendien was het eten subliem lekker.  
Het is natuurlijk niet te vergelijken met rondtrekken door Thailand met de rugzak maar als all-in luilekkervakantie kan je eigenlijk niet beter hebben. Misschien word ik volgende week dus nog een echte Club Med ambassadeur, wie weet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten